torstai 9. kesäkuuta 2011

Näin heiluu mun salihousut

Minulla on soinut päässää Pump up the jam jo neljättä päivää. Kaikki lähti uusista shortseista, jotka otin mukaan Henkkamaukasta samalla kun kävin hakemassa kääpiölle uusia kokoon sopivia kesäkamoja. Shortsien kuosi tuo minulle mieleen salihousut. Ja jos liian isot salihousut tuunaisi kesäkuntoon, voisivat ne näyttää vähän samalta. Hyvin 90-lukua, ajattelin itsekseni. Vähän niin kuin Technotronic.

Kaupat ovat kesäisin täynnä minulle liian lyhyitä mekkoja ja hameita. Minihameen päällepukemisesta tulee minulle vuosi vuodelta vaikeampaa. Olen sillä tavalla konservatiivi. Mittarin täytyy lähennellä kolmeakymppiä, ennen kuin tämä kolmekymppinen siveyden sipuli tohtii paljastaa reitensä. Silloinkin paljastelu tapahtuu shortsit jalassa. Tänä kesänä myös senkin takia, ettei kenenkään tarvitsisi leikkipuistossa tietää, minkä väriset pikkuhousut minulla on hiekkalaatikolla istuessani jalassa.


Huomioikaa muuten, että minulla on päälläni myös imetystoppi. Ei ihan toivottoman ruma. Otin Hupsin neuvosta vaarin ja tilasin yhden valkoisen ja yhden mustan paidan NursingBrasta. Todella hyvä palvelu ja nopea toimitus melkoisen päräyttävistä nettisivuista huolimatta. Leikitään, ettei kukaan huomaa että tämä on imetyspaita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti