maanantai 23. kesäkuuta 2014

#98 Chris Martinin ulina

 
Istuin kahvilassa lounaalla ja olin juuri käynyt ostamassa itselleni jälkiruoaksi cookien, koska päivä tuntui sitä kaipaavan. Tuskailin turhautuneena, kun asiat eivät etene toivottuun tahtiin ja on niin paljon epävarmaa.

Radiosta kuului Coldplay. Harvasta yhtyeestä muistaa tarkasti, milloin on heidän musiikkinsa ensi kertaa kohdannut. -Oli kesä 2000 ja minä 20-vuotias. Seisoin baaritiskin takana, kun baariin asteli sisälle mieskaksikko, joista toinen oli Lontoon matkallaan löytänyt uuden bändin, jonka tahtiin halusi nyt juoda kaljaa. Kuuntelimme Yellow'n ja minä olin myyty.

Sittemmin  olen ulvonut Chris Martinin kanssa lukemattomia kertoja. Tosin viime vuosina vähän harvemmin. Silti edelleenkin tulee se sellainen tunne, että kaikki järjestyy ja että taivas on täynnä tähtiä.

-Yksi onnellisuutta tuottava asia päivässä, sadan päivän ajan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti