tiistai 14. syyskuuta 2010

Pullean housut

Minä en pidä äitiysvaatteista. Niitä ei viitsi ostaa kovinkaan paljon, koska tietää niiden käyttöiän olevan muutamia kuukausia. Tämä on minun elämäni viimeinen raskaus, joten uusiokäyttöä ei ole luvassa. En ole myöskään onnistunut löytämään äitiyshousuja, jotka oikeasti pysyisivät ylhäällä. Ne valuvat hiljalleen haaroista epämukavan alas ja niiden ylös kiskominen julkisella paikalla näyttää todella tyhmältä. Housuihin on kuitenkin pakko siirtyä jossakin raskauden vaiheessa, koska omat housut alkavat vääjäämättä puristaa. Minulla se vaihe taitaa olla käsillä nyt.



En tarvinnut uusia äitiyshousuja, koska minulla on ennestään jo kahdet. Ostin kuitenkin uudet, ihan vain huvikseni. Ne maksoivat pari kymppiä, joten ne olivat melkein ilmaiset. Lahkeet ovat sopivan pillit ja kangas vähän venyvää. Ne ovat Ellokselta. Näihin tulen varmasti kyllästymään vuoden loppuun mennessä, mutta nyt ne tuntuvat piristäviltä. Onneksi kaupat ovat nykyään täynnä pitkiä paitoja, joita voi ihan hyvin käyttää raskausmahankin kanssa. Mies kutsuu niitä normaalien ihmisten paidoiksi. Niitä voi sitten käyttää vielä lisää kun on taas normaali.


Housujen lisäksi jalassa ovat Vagabondin Piurat, joista haaveilin jokunen aika sitten. Ne ovat kotoisin Uudestakaupungista. Kävi ilmi, ettei yksikään kauppa muutaman sadan kilometrin säteellä Helsingistä ollut ottanut kyseistä kenkää myyntiin ruskeana. Onneksi kenkäkauppa
Alina oli avulias ja postitti ne minulle. Ne ovat parhaat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti