lauantai 5. kesäkuuta 2010

Järkevät kengät

Onko mitään vähemmän Sex and the citymäistä kuin järkevät kengät? - No ei ole, mutta ne jalassa minä lähdin elokuvaa katsomaan. Minulla on liikaa huonoja kokemuksia illoista, jotka menevät pilalle sen takia että kengissä ei ole mukava seistä tai kävellä. Valitsin siis järkevät kengät. Niissä on maltillinen korko ja ne ovat mukavat jalassa. Eikä sattunut jalkoihin ja juoksin vielä ratikankin kiinni.




Olen pukeutumisen suhteen hyvin mukavuudenhaluinen. En halua palella tai miettiä vaatteiden päällä pysymistä päivän aikana. Muotiblogeja lukiessa minä olen se tyyppi, joka pohtii että eikö tuossa asussa tule kylmä. En kuitenkaan ole se, joka jättää asiaan liittyvän kysymyksen kommenttiboksiin. Paleleminen on jokaisen oma asia. Ohuissa sukkahousuissa viiden asteen pakkasessa hillumisessa ei kuitenkaan ole mitään järkeä. Ei vaikka sääret näyttäisivät kuinka hyvältä 15 sentin leopardinilkkureissa.

Pelkään myös kroonisesti ylipukeutumista. Korkokengät ja hame tarkoittaa minun päässäni juhlia. Jaksan kuitenkin ihailla toisten arkipanostamista ja sitä oli vahvasti ilmassa SATC:n näytöksessä. Ihanaa kun tv-sarjan hengessä voi vetää jotain tosi hienoa päälle ja lähteä naisten kanssa viettämään iltaa.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti