tiistai 18. toukokuuta 2010

Minä ja Shuffle

Uskon vakaasti siihen, että I Podini shuffle-toiminto tuntee minut paremmin kuin kukaan muu. Uskon Shufflen vaistoavan hetket jolloin kaipaan lohdutusta. Se summaa tietyn hetken olotilani tarkasti valitsemaansa kappaleeseen. Raskauden pahimpina ahdistusvaiheina se usein valitsi aamun ensimmäiseksi kappaleeksi Egotripin Nämä ajat eivät ole meitä varten. Vielä koittaa uusi aika, vielä sinut huomataan, et ole surullinen aina, vaikka nyt tuntuu siltä. Lauloin mukana, eikä enää tuntunut niin pahalta.

Shuffle toimii myös oraakkelinomaisesti ja antaa minulle tietoja tulevasta. Viime viikolla aamun ensimmäinen kappale puistoon lähtiessä oli Alicia Keysin Empire state of mind. Now you're in New York, these streets will make you feel brand new, big lights will inspire you. Carrie astuu NY:n kadulle kultaiset Ray Banit yllään. Ja minä kävelin Central Parkin laitaa matkallani Alepaan. Tämä kaikki olikin minulle ilmoitus siitä, että minä tulen näkemään SATC:n kakkososan heti enskaripäivänä! Ihanaa!

Nyt vaan pitäisi valita mitä laittaa päälle elokuviin. Mamma taitaa nauttia myös pari Cosmoa leffan päälle.

Joskus en kyllä oikein tajua mitä Shuffle yrittää minulle kertoa. Tuntuu että se valitsee kappaleita ihan sattumanvaraisesti. Sallin hänelle myös erehdyksiä. Se kuuluu ystävyyteen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti