keskiviikko 19. toukokuuta 2010

Äidillä on ongelmia pään kanssa

Kesäinen sää saa sekä äidin että tyttären viihtymään ulkona. Kääpiön pää on ollut suojattuna auringolta uuden leuan alle köytettävän hellehatun avulla. Minä taasen olen viettänyt auringossa 4 tuntia päivässä paljain päin. Iltaisin olen potenut pääkipua. Tänään päätin viisastua ja suojata myös oman pääni jollain tavoin.

Päädyin kietaisemaan päähäni äitienpäivälahjaksi saamani huivin. Reippaana äiskänä kävin valitsemassa ja ostamassa huivini itse. Äitienpäiväaamuna sitten availin turvallisin mielin pakettiani. Eikä tullut pettymyksiä!

Huivi on villan ja silkin sekoitetta ja hyvin ohut ja ilmava. Se ei siis paina eikä hiosta päässä.




Päähineet ovat myös sikäli käteviä, että jos ei jaksa aamulla mennä suihkuun, voi päähän vetäistä hatun. Näin kukaan leikkipuistossa ei huomaa tai osaa paheksua laiskuuttasi tai likaisuuttasi. Tämä on etu, jota kaikilla työpaikoilla ei ole.

Täydellinen kesäpäähine on kuitenkin vielä löytämättä. Olen omilla pikku kätösilläni, kunnon kotiäidin tavoin, kutonut itselleni kesäpipon, mutta sen esittely menisi vähän liian Strömssööksi. Niin paljon kuin minä sitä ohjelmaa rakastankin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti